Klacht: Geen levering en geen terugbetaling

op 24 juni 2016 over Tel Sell in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 8 maanden nog niks geleverd. Ze houden je niet op de hoogte van de status van de bestelling. Dus je moet er zelf constant achteraan. Twee maand geleden de bestelling geannuleerd en terugbetaling gevraagd.
Na een paar weken nog geen geld terug en bleek dat de terugbetaling niet automatisch kon, maar handmatig binnen een paar dagen wel gedaan kon worden. Die paar dagen zijn nu een paar weken, dus ik heb er geen vertrouwen in.
Tel Sell blijkt helaas niet te vertrouwen of ze hebben heel veel terugbetalingen te doen…..

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tel Sell over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Tel Sell in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tel Sell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tel Sell

Heeft op 11 januari 2017 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Wiegman,

Volgens onze gegevens is deze klacht via onze klantenservice opgelost. Wij sluiten daarom deze nog openstaande klacht. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Mocht u nog verdere vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@telsell.com of 0900 - 9392 (0,90 cpg) op werkdagen tussen 10:00 en 16:00.

Tel Sell Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door MaW1