Mijn Klacht:
Al dagen zit ik te wachten op een levering
Vragen naar de status van de zending levert geen reactie van
het bedrijf doet net of het gek is
Had het nodig voor een vrijgezelle feest maar dat kan ik nu wel vergeten
Dat er soms vertraging is in levering daar kan ik nog begrip voor op brengen maar dat men niet reageert op mijn E-mail vind ik stuitend en getuigen van minachting
Gewenste Oplossing:
Eigenlijk helemaal
reden is namelijk vervallen feest is vanavond
Wil mijn geld terug

