Klacht: Geen levering en geen reactie op E-mails

havab_PECH op 15 april 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 15 april 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste heer, mevrouw, Wat naar om te horen dat de levering van uw pakket niet goed verloopt en dat u het gevoel heeft niet door ons te woord te worden gestaan. Helaas kan ik, afgezien van het Straight to the...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 15 april 2015

Een klant heeft een klacht ingediend over DHL vanwege een vertraagde levering waar hij al dagen op wacht. Ondanks herhaalde pogingen om de status van de zending op te vragen, ontving hij geen reactie van het bedrijf, wat hij als minachtend ervaart. De klant had de zending nodig voor een vrijgezellenfeest, maar voelt zich nu teleurgesteld door de gebrekkige communicatie.

Mijn Klacht:

Al dagen zit ik te wachten op een levering
Vragen naar de status van de zending levert geen reactie van
het bedrijf doet net of het gek is
Had het nodig voor een vrijgezelle feest maar dat kan ik nu wel vergeten
Dat er soms vertraging is in levering daar kan ik nog begrip voor op brengen maar dat men niet reageert op mijn E-mail vind ik stuitend en getuigen van minachting

Gewenste Oplossing:

Eigenlijk helemaal
reden is namelijk vervallen feest is vanavond
Wil mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 april 2015 om 12:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw,

Wat naar om te horen dat de levering van uw pakket niet goed verloopt en dat u het gevoel heeft niet door ons te woord te worden gestaan.

Helaas kan ik, afgezien van het Straight to the Top bericht dat u afgelopen avond rond zeven uur naar dhr. Greeven en mw. Maas heeft verstuurd, geen contactformulieren van u terugvinden in het systeem. Aan dit bericht waren mijn collega's vandaag overigens nog niet toegekomen.

Heeft u wel de juiste contactformulieren ingevuld (op dhlparcel.nl)? Normaal krijgt u dan een automatische bevestiging op uw e-mail met een ticketnummer. Als u deze bevestiging niet heeft gekregen zijn de formulieren helaas waarschijnlijk niet aangekomen. Er is ook geen achterstand op de beantwoording van de contactformulieren dus u had dan al een antwoord gekregen als deze bij ons waren aangekomen. Wat er dan mis is gegaan weet ik helaas niet. Mijn excuses voor het ongemak. Ik zou u dan toch willen aanraden voortaan sneller langs andere weg contact met ons op te nemen als u geen spoedige reactie krijgt op het contactformulier. U kunt ons namelijk ook bereiken per telefoon, twitter of facebook.

Betreffende het pakket: Helaas lijkt er iets mis te gaan in de verwerking van uw zending. De verzender kan hiervoor bij ons een dossier laten opstarten om uit te laten zoeken wat er precies mis gaat en waarom, en hoe dit hersteld kan worden. Als u uw order liever wilt annuleren en het aankoopbedrag terug wilt krijgen, zult u dit ook met de verzender moeten bespreken. U heeft de verzender immers ook betaald voor de bestelling. Ik adviseer u dus om verder contact op te nemen met de verzender betreffende uw zending.

Mijn oprechte excuses voor alle ongemak. Ik wens u desondanks een heel leuk vrijgezellenfeest toe.

Met vriendelijke groet,
David

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM