Klacht: geen levering.. en geen contact mogelijk met bebeqo

op 02 juli 2012 over Bebeqo in de categorie Kinderen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebbben de Kinderwagen autostoel reiswieg set grander Black + Chart. beslist.nl bij het bedrijf Bebeqo.. de levertijd zou zijn 2 tot 3 weken.. hij is besteld op 31 mei..(en betaald) maar tot op heden hebben we nog niks ontvangen, op de mail word niet gereageerd.. en op de telefoon ook niet. op wat voor dag je ook belt, ze zeggen dat ze gesloten zijn.. en dat je ze kan bereiken op ma t/m vr maar keer op keer geen gehoor… ik ben bang dat we niks meer krijgen, en naar ons geld kunnen fluiten.. wie kan mij helpen!!!

Gewenste Oplossing:

levering van de kinderwagen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bebeqo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bebeqo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bebeqo

Heeft op 01 oktober 2012 om 13:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Product van klant was al verstuurd. https://tracking.dpd.de/cgi-bin/delistrack?pknr=13069600022671&typ=1&lang=nl
Oude klacht! Al een tijd geleden opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door henriette1984