Klacht: geen levering bestelde en betaalde artikelen

op 04 augustus 2017 over Athleteshop.nl in de categorie Internetshops - Sport

Op 30 juli bestelling gedaan en betaald. Bevestiging ontvangen. op 1 augustus bericht dat de bestelling verzonden is. Volgende dag niets ontvangen, contact opgenomen met Athleteshop die gaven aan dat er ws een kleine vertraging was. Op 3 augustus nog niets ontvangen wederom gebeld toen was ineens een van de atikelen niet leverbaar zou 4 augustus binnen komen. He? was toch al verstuurd?
Vandaag wederom gebeld nu was het verhaal dat de bestelling gewoon verstuurd is men gaat het navragen bij het magazijn???
Als die tijd heb ik niets van hun vernomen enkel doordat ikzelf steeds contact opneem krijg is steeds een ander verhaal te horen. Onbetrouwbare informatie.
Ik weet nu nog steeds niet wanneer mijn levering komt gevraagd om te annuleren maar dan duurt het minimaal 2 weken voordat mijn geld terug gestort is, geen optie dus! Ik lees zelf bij andere klachten dat mensen heeeeeel lang op hun geld moeten wachten.

Eerlijke communicatie en nu leveren wat ik besteld heb plus een genoegdoening voor het lange wachten en de leugens die ik steeds te horen krijg

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Athleteshop.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door wesp