Klacht: Geen levering, beloftes niet nakomen en liegen

op 02 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een loungeset en wasmachine besteld, deze zouden gisteren komen….Dus niet…Ze zouden tussen 11.00- 13.00 uur geleverd worden. Ineens was het bij de track en tracé eruit gehaald en stond het weer op ingepland…tegen 20.00 uur maar gebeld met dynalogic. Er was iets mis gegaan bij de transport vanmorgen en lukte ook niet meer om het te bezorgen…hele dag voor niks gewacht…maar ze kon er voor zorgen dat het vandaag tussen 10-14 uur bezorgd werd. Dan was ik niet mijn hele dag opnieuw kwijt….voor de zekerheid maar net weer gebeld met ze of het vandaag wel geleverd werd…nou je kan het wel raden….het wordt nog gekker…Volgens hun is een deel vd loungeset en de wasmachine die ik besteld heb bij wehkamp nog niet door wehkamp uitgeleverd…terwijl er duidelijk te zien is in hun systeem dat ze het wel hebben…en wordt het vandaag weer niet geleverd…wat een slecht bedrijf dynalogic. ..nog nooit problemen gehad met wehkamp en hun bezorg service. Ook wehkamp 2x gebeld vonden het ook erg spijtig dat het zo loopt en ook zij konden in het systeem zien dat dynalogic de spullen wel heeft…ik ben normaal niet van een klacht toesturen maar als ze ook nog gaan liegen…grrr

Als mijn spullen vandaag nog geleverd worden

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:50 geantwoord