Klacht: geen levering….aan het lijntje gehouden..?

op 23 maart 2013 over Tel Sell in de categorie Teleshopping

Vorig jaar Tonific en Kruncher besteld. Al diverse malen via telefoon en mail contact gehad. Steeds vage meldingen; “wegens overweldigend succes uitverkocht….niet op voorraad….ook voorraad leverancier niet toereikend…etc etc…verwachte levertijd dan en dan…om vervolgens dan en dan weer door te schuiven naar dan en dan enz enz…” Mijn vertrouwen in deze leverancier is op deze manier helemaal weg. Ik overweeg om te annuleren maar als ik hier zie dat je dan ook naar je geld kunt fluiten dan schiet ik daar ook niets mee op…. Ik ben echt boos en teleurgesteld.

Uiterlijk volgende week, 29/3 wil ik de spullen in huis hebben en anders wil ik binnen 4 weken mijn geld terug op mijn rekening hebben.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tel Sell in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tel Sell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tel Sell beoordeeld.

Tel Sell

Heeft op 23 maart 2013 om 17:30 geantwoord

Geachte mevrouw de Groot,

Onze klantenservice heeft inmiddels contact met u gehad. Hopelijk is uw klacht naar tevredenheid opgelost.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via [email protected]

Tel Sell Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door mgroot42