Klacht: Geen levering

op 28 december 2017 over Parfumlux.nl in de categorie Internetshops - Parfumerie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Klacht:
Op 20/12/2017 ontving ik een mail waarin Parfumlux bevestigt dat mijn betaling ad € 69,80 was ontvangen. In de mail staat dat de flacon Jean Paul Gaultier 2 EDP 120 ml, artikelnummer 1359, via PostNL met handtekening voor ontvangst zou worden bezorgd. Op Tot op heden heb ik niets ontvangen. Op 27/12/2017 stuurde ik een mail met verzoek mij nader te informeren.
Er is nog niet gereageerd op de mail en geloof ook niet dat dat gaat gebeuren…

Gewenste Oplossing:

Ik hoop gewoon dat ik het betaalde bedrag terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parfumlux.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parfumlux.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Michel Fokkinga