Klacht: Geen levering

op 21 december 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket zou tussen 17:00 en 22:00 uur bezorgd worden. We hebben niks gehoord van dynalogic. Telefonisch niet bereikbaar ivm de drukte (om 22:00 ?). Later blijkt dat we een afspraak moeten maken, terwijl wij een mail ontvangen met datum en tijdstip. Erg slordig en onhandig dat dit bedrijf zich niet aan afspraken houdt en onzorgvuldig met bestellingen en informatie omgaat.

Gewenste Oplossing:

Het pakket tijdig geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 28 december 2017 om 10:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Louwers,

Bedankt voor uw bericht.

Uit ons systeem blijkt dat er sprake was van een sorteerfout, waardoor het spijtig genoeg niet mogelijk was om te leveren. Dit betekent dat uw order per ongeluk op het verkeerde depot is terechtgekomen. Onze excuses hiervoor!
Wij zien dat het pakket alsnog succesvol is afgeleverd op 23-12-2017. Mocht dat niet zo zijn dan horen wij dat graag van u. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door 123naam456