Klacht: geen levering

op 07 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via Wehkamp een kast en wasmachine besteld,tot drie keer toe,niet geleverd door Dynalogic,geen mail of een telefoontje,wanneer ze wel leveren.Bellen met Wehkamp helpt ook niet,ook daar krijg je de zelfde antwoorden.Als Dynalogic hun afspraken niet na komen,waarom blijft Wehkamp met het bedrijf samen werken.Ik bestel nooit geen grote artikelen meer.

Gewenste Oplossing:

Als alles bezorgt is

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 26 juni 2017 om 12:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevr. Montana,

Bedankt voor uw bericht. Aan de hand van uw gegevens zie ik enkel 1 opdracht van de leverancier. Deze opdracht hebben wij binnen gekregen op 25-5-2017 en de afspraak stond voor zaterdag 27-5-2017 ingepland. Echter hebben wij een annuleringsverzoek per mail ontvangen van de leverancier op 26-5-2017. Er is inderdaad verder geen contact met u opgenomen vanuit ons, aangezien dit met de leverancier is afgehandeld.

Ik zie dat u vandaag een afspraak heeft opstaan. Ik heb even geïnformeerd, maar alles is verder in orde en u kunt de koerier in de namiddag verwachten. Voor een specifiekere indicatie kunt u uw MyDynalogic raadplegen!

Met vriendelijke groet

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door ettore76