Klacht: geen levering

op 06 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb op 28 mei 2017 via Bol.com een ventilator besteld. Het is nu de derde keer dat er een afspraak is gecancelled. Eerst zouden er twee maal een sorteerfout zijn gemaakt en afgelopen nacht zou er een grote internetstoring zijn (althans dat wat de reactie op de mail van Dynalogic). Ik heb nu drie dagen geen afspraken kunnen plannen vanwege deze bestelling. Ik heb gehoord van een van de medewerkers (super dure klantenservice van 0,45 cpm en 20 minuten wachten) dat dynalogic FAIILLIET zou gaan. Dus ik wil zo snel mogelijk de levering cancellen.

mij persoonlijk bellen en afspraken nakomen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Dynalogic

Heeft op 26 juni 2017 om 10:09 geantwoord

Geachte heer Laatsman,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak en de vertraging! Ik zie inderdaad dat er sprake is geweest van een sorteerfout. Dit houdt in dat het pakket niet klaar heeft gelegen op de juiste route op het juiste moment.
Wat jammer om te vernemen dat een medewerker u verkeerd heeft ingelicht! Dit geeft natuurlijk onrust bij u als klant. Ook hier mijn excuses voor!

Ik zie dat u de bestelling inmiddels heeft ontvangen. Ondanks deze ervaring wens ik u veel plezier nog met uw bestelling!

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 26 juni 2017 om 22:08 geantwoord

ik heb er net als jullie geen boodschap aan.

Alle klachten die gemeld zijn door rical