Klacht: Geen levering

op 03 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afspraak gekregen dat op 2 juni tussen 17.00 en 20.00 uur het pakket van Coolblue afgeleverd werd, maar geen resultaat. Gewacht om 22.30 ging het uit de lucht om nieuwe afspaak te maken. Geen bericht ontvangen, niet eens een telefoontje van het wordt later of we komen niet. Schande! Coolblue had goede service tot zij met jullie een afspraak maakte en een oplossing komt er niet want er word niet gezegd dat de auto een uur later vertrok van het bedrijf. Coolblue gaat met jullie een hoop klanten verliezen. Zonde!

Als vandaag voor 12.00 uur de vaatwasser alsnog bezorgd zou worden. Niet doorschuiven naar dinsdag!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:00 geantwoord

Geachte dhr. Verbaan,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door arieverbaan