Klacht: Geen levering

op 01 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via internet heb ik een zwembad besteld , normaal ging de zwembad de volgende dag geleverd zijn , we zijn al 5 dagen verder en de zwembad is er nog altijd niet geleverd. De stukken die bij besteld waren voor de zwembad zijn via andere bezorgdiensten geleverd enkel de zwembad ontbreekt . Dynalogic is een niet professionele bezorgdienst , ik heb zelf ook reacties over Dynalogic gelezen en het blijkt dat het niet de eerste keer is.

Als de zwembad op tijd geleverd zou zijn kon ik het als cadeau geven voor een Verjaardag nu is het te laat, ik zou tevreden zijn als de bezorgdienst op tijd zou leveren.

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:14 geantwoord

Geachte mevrouw Daszczuk,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Maciej