Klacht: geen krant wel betalen

op 18 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Elk jaar zetten we per 1 april de krant stop om per 1 okt daaropvolgend hem weer te ontvangen. Tot mijn verbazing zie ik bij thuiskomst dat de abonnementskosten van kwartaal 2 en 3 t.w. 89,25 en 92,25 wel van mijn rekening zijn afgeschreven.
Ik heb gebeld en gevraagd of deze abonnementskosten teruggeboekt
konden worden. Nou toen kreeg ik een verhaal waar de honden geen brood van lusten. Het kwam er op neer dat het mijn schuld was. Keurig opgezegd per 1 april en per 1 okt. weer aangemeld. Geen krant maar wel betalen. Ik vind dit diefstal.

H.Stenekes
Markt 142
9251JS Burgum
kl.nr.168703548

Als ik mijn geld terug krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 19 september 2017 om 09:40 geantwoord

Geachte mijnheer Stenekes,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de periode waarin u geen krant heeft ontvangen toch in rekening gebracht is.

Begrijpelijk dat het vervelend voor u is dat deze termijnen toch in rekening zijn gebracht.

U heeft deze periode aan ons doorgegeven via ons automatisch beantwoordingssysteem. Korte perioden worden inderdaad niet door ons verrekend op de abonnementskosten. Dit wordt ook gemeld bij de aanvraag.

Wij betreuren het feit dat dit klaarblijkelijk toch niet duidelijk is overgekomen en hebben dan ook besloten om uw abonnement te verlengen met de niet geleverde periode. U heeft nu betaald tot 01 januari 2018. Deze datum is nu opgeschoven met 151 bezorgdagen, precies het aantal dagen dat u uw krant niet heeft ontvangen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest en wensen u verder nog veel leesplezier met onze krant.

met vriendelijke groeten,

AN Webcare Team De Telegraaf

Heeft op 21 september 2017 om 11:26 geantwoord

Ik heb dit jaar 3 kwartalen betaald. En 2 kwartalen geen krant gekregen. Het lijkt mij nu logisch dat ik nu de volgende 2 kwartalen, van 1 okt.2017 tot 1apr.2018 de krant gratis ontvang. ( 151 bezorgdagen )

Met vr.gr. H.Stenekes.

Reactie van de melder van de klacht H.Stenekes

2 maanden geleden - Op bovenstaande nog steeds geen reactie !!!!

Reactie van de melder van de klacht H.Stenekes

2 maanden geleden - Nog steeds geen reactie op mijn feedback !!!!

Alle klachten die gemeld zijn door H.Stenekes