Klacht: Geen krant vandaag geleverd

op 20 juni 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Deze morgen vonden wij het volgende briefje in onze brievenbus:
Geachte,
Er waren te weinig telegrafen onze ekskuses m.v.g. (zo stond het genoteerd op een afgescheurd briefje)
Dit kan dus totaal niet, wij betalen voor een jaar abonnement en dan
krijg je zo iets in de brievenbus.

Dat wij vandaag als nog onze krant bezorgd krijgen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 juni 2017 om 11:30 geantwoord

Geachte mijnheer Onderdijk,
bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u vandaag geen krant bezorgd heeft gekregen. Begrijpelijk dat u het niet als uw probleem ziet als er kranten te kort geleverd zijn. Wij hebben uw melding direct doorgegeven aan onze bezorgdienst en zullen er alles aan doen om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen.
Helaas is het niet mogelijk om uw krant nog na te laten bezorgen. Deze mogelijkheid bestaat sinds enkele jaren niet meer. Ter compensatie van de gemiste krant van vandaag hebben wij de betaalde periode van uw abonnement met een bezorgdag verlengd.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten, AN Webcare Team

Heeft op 20 juni 2017 om 11:47 geantwoord

We vinden dit helemaal geen oplossing en hadden graag onze krant vandaag ontvangen. We zijn ernstig aan het nadenken om ons abonnement op te zeggen daar we tegenwoordig onze krant ook op zaterdag pas na 10 uur ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Onderdijk