Klacht: Geen krant op 10 en 19 augustus

op 19 augustus 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag voor 10 uur gemeld, geen nabezorging mogelijk, helaas heb ik niet gemeld dat de krant ook niet op 10 augustus is bezorgd, maar bij deze!!!! en waarom is nabezorging (via de telefoon gehoord) niet meer mogelijk???? zal deze maand het bedrag terug boeken, helaas is op nieuw betalen niet meer mogelijk!!!!

Gewenste Oplossing:

krant als nog bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 21 augustus 2017 om 12:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer Breyaen,

Bedankt voor uw bericht waarin u doorgeeft dat uw krant op 10 augustus ook niet bezorgd is. Verder vraagt u waarom er geen nabezorging mogelijk is en hoe de gemiste kranten worden gecompenseerd.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. Begrijpelijk dat het vervelend is om uw krant niet correct bezorgd te krijgen.
Wij hebben uw melding direct doorgegeven aan onze bezorgdienst en wij zullen er alles aan doen om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen. Ter compensatie van de gemiste kranten verschuiven wij de factuurdatum van uw abonnement met het aantal gemiste bezorgdagen.
Helaas hebben wij enkele jaren uit kostenoverwegingen moeten beslissen om gemiste kranten niet meer na te bezorgen. Dit om een drastische verhoging van de abonnementsprijs te voorkomen.
Verder is er de mogelijkheid om uw krant alsnog te lezen via onze apps of Telegraaf-i.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u verder veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten, AN-Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door breyaen