Klacht: geen krant ontvangen zoveelste keer

op 06 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

26 mei en 1 juli en nog een keer daarvoor ( datum kwijt ) geen krant ontvangen voor de derde keer dit jaar ben er klaar mee ik betaal ervoor dus wil de krant dan ook ontvangen en niet steeds hoeven te bellen krijg ik niet eens een medewerkster aan de lijn maar een bandje !!
hierbij wil ik mijn contract per direct ontbinden !

Gewenste Oplossing:

contract ontbinden en restitutie van 3 kranten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Telegraaf

3 maanden geleden -

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 juli 2017 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Suijkerbuijk,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat de bezorging van de krant niet loopt zoals u van ons mag verwachten. Ik heb contact opgenomen met de bezorgdienst en zij zullen erop toezien dat de bezorging van de krant weer correct gaat lopen. Uiteraard worden de gemiste kranten aan u gecompenseerd. Wat betreft het opzeggen van de krant heb ik doorgespeeld aan de desbetreffende afdeling zij nemen zo spoedig mogelijk contact hierover met u op.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Hartelijke groet,

BR~Webcare Team

Heeft op 07 juli 2017 om 11:40 geantwoord

Vooralsnog niet tevreden wil eerst telefoontjes afwachten wat mij toegezegd is

Alle klachten die gemeld zijn door Laura Suijkerbuijk