Klacht: geen krant ontvangen

op 16 december 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 18 december 2017 om 13:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Daane,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat u afgelopen zaterdag, 16 december 2017, uw Telegraaf niet heeft ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij zien dat u op de dag zelf hier ook melding van gemaakt heeft via ons telefonisch menu en dit is inmiddels doorgezet naar onze bezorgdienst. Dit wordt ook besproken met onze bezorger en samen zullen wij de nodige handelingen verrichten om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw Telegraaf weer op orde gaat komen.

Helaas hebben wij sinds 2013 geen mogelijkheid meer om De Telegraaf na te laten bezorgen. Daarom compenseren wij een gemiste krant op uw abonnement door een extra bezorgdag toe te voegen aan de lopende actieperiode van uw abonnement om er zo voor te zorgen dat u aan het eind wel het aantal kranten heeft ontvangen waar u recht op heeft.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door daane0707