Klacht: geen krant ontvangen

op 15 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 15 september 2017 om 10:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geacht heer Bruijn,

Hartelijk dank voor uw bericht. vervelend dat u de krant nog niet ontvangen hebt. Ik heb contact opgenomen met de bezorgdienst en die geven aan dat er vandaag problemen zijn qua bezorging in uw wijk waardoor de krant vandaag later geleverd wordt.

Excuses voor dit ongemak, ik ga ervan uit dat de problemen worden opgelost en u de krant weer op tijd in uw brievenbus krijgt.

Met vriendelijke groet,

BR~Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door j.b. de bruijn