Klacht: geen krant ontvangen

op 30 juni 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 30 juni 2017 om 13:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Thissen.

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat de krant niet altijd op tijd bezorgd wordt en dat u vandaag helemaal geen krant hebt ontvangen. Ik ga vanmiddag direct contact opnemen met de desbetreffende bezorgdienst om een oplossing te vinden zodat u de krant weer op tijd en op de correcte manier bezorgd krijgt. Uiteraard worden de gemiste kranten aan u gecompenseerd zodat u alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Met vriendelijke groeten,

BR~Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door jmthissen