Klacht: geen krant ontvangen

op 27 juni 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 27 juni 2017 om 13:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer, mevrouw Onclin,

bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u vandaag geen Telegraaf heeft ontvangen.
Begrijpelijk dat het voor u vervelend is om uw krant s morgens niet aan te treffen.
Wij hebben uw melding direct doorgegeven aan onze bezorgdienst en wij zullen er alles aan doen om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen.
Helaas is de mogelijkheid tot nabezorging sinds enige jaren vervallen. Ter compensatie van de gemiste krant verlengen wij de betaalde periode van uw abonnement met een bezorgdag.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

met vriendelijke groeten, AN Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door 0nclin38