Klacht: Geen krant gekregen

Beckx op 19 maart 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 20 maart 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mijnheer, mevrouw Bekx, Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u op maandag 19 maart 2018 geen Telegraaf heeft ontvangen. Goed dat u dit aan ons doorgeeft. Als abonnee van onze krant mag u van ons een...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 19 maart 2018

Samenvatting wordt geladen...

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 maart 2018 om 11:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer, mevrouw Bekx,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u op maandag 19 maart 2018 geen Telegraaf heeft ontvangen.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. Als abonnee van onze krant mag u van ons een correcte bezorging verwachten.

Wij hebben uw melding direct doorgegeven aan onze bezorgdienst en doen er alles aan om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen.
Ter compensatie van de gemiste krant verlengen wij de betaalde periode van uw abonnement met een bezorgdag, waardoor u toch het aantal kranten ontvangt waarvoor u betaald heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM