Klacht: Geen krant gekregen

Juliuszw op 03 maart 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 6 maart 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mijnheer Zwartjes, Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u op vrijdag 03 maart geen Telegraaf heeft ontvangen. Begrijpelijk dat het vervelend is als u niet op een stipte bezorging van uw krant kunt rekenen. Als abonnee mag...

Klanttevredenheid: 2.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 3 maart 2018

Een abonnee van de Telegraaf heeft geklaagd over het niet ontvangen van de krant, ondanks een belofte van bezorging om 10.30 uur. Hierdoor moest de abonnee een losse krant kopen voor € 3,30 en ontving slechts een dag uitstel voor de compensatie van de betaling. De abonnee geeft aan dat dit niet vaak mag voorkomen, anders overweegt hij het abonnement op te zeggen.

Mijn Klacht:

Gebeld met telegraaf. Krant zou om 10.30 uur worden bezorgd.
Maar helaas geen krant ontvangen.
Vandaag een krant moeten kopen voor de prijs van € 3,30.
Compensatie een dag opgeschoven voor betaling.
Moet niet te vaak vookomen,anders abonnement opzeggen.

Gewenste Oplossing:

Als er een bedrag verrekend wordt als de krant gehaald moet worden.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 06 maart 2018 om 11:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer Zwartjes,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u op vrijdag 03 maart geen Telegraaf heeft ontvangen.

Begrijpelijk dat het vervelend is als u niet op een stipte bezorging van uw krant kunt rekenen. Als abonnee mag u dat van ons verwachten.

Wij hebben uw melding direct doorgegeven aan onze bezorgdienst en doen er alles aan om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen.

Iedere niet bezorgde krant wordt inderdaad gecompenseerd door het verschuiven van de factuurdatum van uw abonnement, zodat u toch het aantal kranten ontvangt waarvoor u betaald heeft. Het is helaas niet mogelijk om de prijs van een krant in de losse verkoop te compenseren op uw abonnement.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team

Juliuszw

Heeft op 06 maart 2018 om 18:41 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Dit is eigenlijk geen oplossing,
Om de krant te kunmen lezen als die niet bezorgd word is om hem te kopen. Dit is een slechte service. Dit gaat onherroepelijk abonnees kosten. Hier wil ik het bij laten.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM