Klacht: Geen krant gehad vandaag

op 13 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 15 februari 2018 om 12:49 geantwoord

Geachte heer Helsloot,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vandaag de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.
Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorgt voor gedragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt.
Ter compensatie verlengen wij de betaalperiode met een dag, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft. Ook bieden wij de mogelijkheid om de krant - op dagen dat u deze niet ontvangt- digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u altijd op de hoogte van het allerlaatste nieuws.
Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks bij ons te melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorgklacht. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

BC-Webcare Team

Heeft op 15 februari 2018 om 15:33 geantwoord

Geacht Team,
De eerste dag heb ik u gemeld dat de krant niet was bezorgd.
En dat ik hem toch graag zou aantreffen de volgende dag met de nieuwe krant.
Doch de volgende dag was de brievenbus weer leeg en de kranten werden
niet bezorgd. Het zijn de kranten van 13 en 14 februari. De krant van 15 febr. heb ik ontvangen. 2 dagen de Telegraaf missen is niet prettig. Met vr. groet, S.M. Helsloot

Alle klachten die gemeld zijn door S.M.Helsloot