Klacht: Geen krant gehad

op 26 juni 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 juni 2017 om 13:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Spijkerman,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vanmorgen, maandag 26 juni 2017, uw Telegraaf niet heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

Uw melding heb ik doorgezet naar onze bezorgdienst zodat de nodige handelingen genomen kunnen worden om de bezorging van uw Telegraaf weer op orde te krijgen.

Helaas hebben wij sinds 2013 geen mogelijkheid meer om De Telegraaf na te laten bezorgen. Dit besluit is genomen op het moment dat wij samen zijn gegaan in de bezorging met een grote groep Nederlandse kranten. Met dit besluit hebben wij ook een nieuwe manier van compenseren in het leven geroepen. Een gemiste krant compenseren wij op het abonnement door een extra bezorgdag toe te voegen aan de lopende betaalperiode van uw abonnement om er zo voor te zorgen dat u sowieso alle kranten gaat ontvangen waar u recht op heeft.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Ronald@halma.nl