Klacht: Geen krant bezorgd

op 17 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 19 februari 2018 om 13:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Hartmann,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat u afgelopen zaterdag, 17 februari 2018, uw Telegraaf niet heeft ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij zien dat u op de dag zelf ook via Mijn Media melding heeft gemaakt over de bezorging en dit is inmiddels doorgezet naar onze bezorgdienst. Dit wordt besproken met onze bezorger en de nodige handelingen zullen worden genomen om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw Telegraaf weer op orde gaat komen.
Helaas hebben wij sinds 2013 geen mogelijkheid meer om De Telegraaf na te laten bezorgen. Daarom hebben wij de gemiste krant gecompenseerd op uw abonnement in de vorm van een extra bezorgdag zodat u sowieso het aantal kranten gaat ontvangen waar u recht op heeft.

Met betrekking op het niet kunnen bereiken van onze klantenservice op zaterdag, zou het misschien kunnen zij dat wij op het moment dat u belde niet meer aanwezig waren. Op zaterdag zijn wij slechts van 8:00 uur tot 11:00 uur telefonisch bereikbaar op het volgende telefoonnummer: 088 - 824 82 42.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door cjhartmann