Klacht: Geen krant bezorgd

op 14 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 14 juli 2017 om 14:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte fam. Boers,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u de krant vandaag niet bezorgd heeft gekregen. Helaas is er geen na bezorging meer mogelijk. Wij nemen direct contact op met de bezorgdienst om te zorgen dat de krant vanaf morgen weer juist bezorgd wordt. Uiteraard word de gemiste krant aan u vergoed. Onze excuses voor het ongemak.

Hartelijke groeten,

BR~Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door thboers