Mijn Klacht:
Reeds vanaf vorige week zaterdag geen Telegraaf ontvangen!!
Gewenste Oplossing:
Elke dag de krant
Beste Hub Jetten, Hartelijk dank voor uw bericht dat u al dagen geen Telegraaf meer heeft mogen ontvangen. Onze excuses dat de bezorging niet is zoals u deze van ons gewend bent. U heeft via internet reeds de bezorgklachten doorgezet....
Samenvatting wordt geladen...
Reeds vanaf vorige week zaterdag geen Telegraaf ontvangen!!
Elke dag de krant
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 20 juni 2018 om 12:10 geantwoord
Beste Hub Jetten,
Hartelijk dank voor uw bericht dat u al dagen geen Telegraaf meer heeft mogen ontvangen.
Onze excuses dat de bezorging niet is zoals u deze van ons gewend bent. U heeft via internet reeds de bezorgklachten doorgezet. Wij gaan hier nog extra contact over opnemen met onze bezorgdienst. Tevens willen wij ter compensatie een week aan tegoedbonnen opsturen. Zo kunt in ieder geval kosteloos de fysiek krant meelezen. Deze kunt u de komende week verwachten.
Wij werken hard aan een oplossing en willen u vragen om het te blijven melden op het moment dat de krant niet bezorgd wordt. Dit zodat u op de juiste manier wordt gecompenseerd voor gemiste kranten.
Mocht u vragen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via 088-824-8242.
Met vriendelijke groet,
JR - Webcare Team
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM