Klacht: geen krant

op 19 augustus 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

het is deze maand 3x geen krant 2 maal een zaterdag 1maal door de week
ik voel er veel voor om maar de krant op te zeggen ook uw service is ook niet optimaal als je over de klacht belt nu kan ik weer naar de bruna om de telegraaf te kopen dank daarvoor.

Gewenste Oplossing:

de krant zonder 10 x naar de buitenbus te lopen is hij er of niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 21 augustus 2017 om 13:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer Van der Werff

Bedankt voor uw bericht.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft! Begrijpelijk dat het vervelend is om uw krant niet correct bezorgd te krijgen zodat u voor niets naar de buitenbus loopt voor uw krant.

Wij hebben uw melding direct doorgegeven aan onze bezorgdienst en wij zullen er alles aan doen om de bezorging van uw krant voortaan correct te laten verlopen.
U geeft aan dat u deze maand drie keer geen Telegraaf heeft ontvangen.

Wij hebben direct doorgegeven dat u onze krant drie heeft gemist en wij zullen de factuurdatum van uw abonnement met drie bezorgdagen verschuiven ter compensatie van de gemiste kranten.

Wij verzoeken u vriendelijk iedere niet correct bezorgde krant aan ons te melden, zodat wij direct passende maatregelen kunnen nemen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en hopen u nog lang tot onze trouwe lezers te kunnen rekenen.

Met vriendelijke groeten,

AN, Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door jan.g