Klacht: Geen krant

op 05 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is nu de tweede keer deze week dat ik een andere krant krijg dan de telegraaf, het is voor ons een regelmatige klacht dat wij de krant niet krijgen of een andere .
Wij hebbeb al eens een briefje op de brievenbus gedaan met : wij lezen de telegraaf, het gaat dan een paar keer goed , maar steeds is het weer fout.
En ik hoor van meer mensen in de straat de zelfde klacht.
Hoe lossen jullie dit op ?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de krant krijg die ik betaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 05 juli 2017 om 10:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Bune,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het spijtig om te vernemen dat u problemen ondervindt met de bezorging en u vandaag wederom een verkeerde krant bezorgd heeft gekregen.

Onze excuses voor het ongemak.

Uw klacht hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorg voor gedragen dat vanaf heden extra aandacht besteed wordt aan de kwaliteit van de bezorging, zodat u weer dagelijks van De Telegraaf kunt genieten.

Ter compensatie verlengen wij de betaalperiode met het aantal dagen dat u geen Telegraaf heeft gehad, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft. Ook bieden wij de mogelijkheid om de krant (op dagen dat u deze niet ontvangen heeft) digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone.

Indien u nog vragen heeft, neemt u dan gerust contact op met ons.

SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Gbune