Klacht: geen krant

op 07 oktober 2016 over Het Parool in de categorie Kranten - Landelijk

Goedemorgen,

Telefonisch werd mij laatst een aanbieding gedaan. Het parool enkele weken voor 4,00 euro. Ik ben daarop ingegaan, nadat ik heb gezegd dat ik de vorige keer dat ik dat deed de krant nooit heb ontvangen. Dit keer zou het goed gaan.

Wat hoopvol was, was dat ik binnen korte tijd het boek van Thomas Acda ontving als welkomsgeschenk. Leuk boek.
Maar ik heb geen enkele keer een krant ontvangen. Ik vind het echt vervelend. Ik heb er niet om gevraagd, het is jullie aanbieding. Vervolgens kan ik alleen een bezorgklacht indienen online of telefonisch, maar ik krijg niemand aan de lijn en dit wordt niet afgehandeld. Het is geautomatiseerd, en de oplossing is dat mijn abonnement met een dag wordt verlengd. Tja.

Laats werd ik gebeld met een vervolgaanbieding. Eerst maar eens die krant ontvangen stelde ik. Het meisje zei dat ze het ging regelen, maar er is nog steeds niks gebeurt.

Wat is jullie oplossing hiervoor?

Vriendelijke groet,

Roos Hamming

Als ik de krant volgens afspraak krijg. Misschien kunnen jullie zelf iets bedenken om dit goed te maken, lijkt me niet aan mij.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Het Parool

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Het Parool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rooshamming