Klacht: Geen kleding en geen geld retour

op 16 september 2018 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Op 4 juni een bestelling gedaan en via iDeal betaald. Bestelling zou met 2 weken bezorgd worden, dit werd al snel levering in de eerste 2 weken van juli. Hierna niets gehoord en zelf in de 3e week gemaild waar de bestelling bleef. Toen kwam het excuus dat er iets was misgegaan en de verwachtte levertijd werd aangepast naar 28-31 juli.

Wederom weer geen levering en een mail dat de levering niet goed was gegaan en uitgesteld werd naar uiterlijk 25 augustus! Eenmaal dit termijn verstreken, kreeg ik een mail dat de kleding niet meer leverbaar was en dat ik tegemoet gekomen werd met een tegoedbon!
Gereageerd op 25-8 dat dit absoluut niet akkoord is en ik mijn geld terug eis, helaas tot op heden geen reactie noch geen geld.

Wanneer ik mijn geld terug heb.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mode-Statements over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

Bericht van Mode-Statements

3 weken geleden - Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je een klacht hebt over mode-statements. Kan je ons via de whatsapp service (0623685773) jouw ordernummer toesturen o.v.v. klacht.nl? Dan lossen wij jouw klacht z.s.m. op! Met vriendelijke groeten, Mode-Statements www.mode-statements.com info@mode-statements.com Follow @ FB Follow @ IG BTW: NL856805579.B01 KvK: 67042104

Bericht van Mode-Statements

1 week geleden - Goedemorgen Wendy, Allereerst onze excuses voor de late reactie. Helaas hebben wij op dit moment een achterstand waardoor onze service niet naar behoren verloopt. We vinden het erg vervelend dat je geen contact hebt gekregen waardoor je op deze manier hebt moeten uitreiken. Graag willen we voorstellen om jouw klacht op maandag 17-09 in behandeling te nemen. Je zult dan uiterlijk voor 17:00 een e-mailbericht van ons ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groeten, Elly - klachtafhandeling Mode-Statements www.mode-statements.com info@mode-statements.com Follow @ FB Follow @ IG BTW: NL856805579.B01 KvK: 67042104

Alle klachten die gemeld zijn door Wenvde