Klacht: Geen kleding en geen geld retour

op 16 september 2018 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Op 4 juni een bestelling gedaan en via iDeal betaald. Bestelling zou met 2 weken bezorgd worden, dit werd al snel levering in de eerste 2 weken van juli. Hierna niets gehoord en zelf in de 3e week gemaild waar de bestelling bleef. Toen kwam het excuus dat er iets was misgegaan en de verwachtte levertijd werd aangepast naar 28-31 juli.

Wederom weer geen levering en een mail dat de levering niet goed was gegaan en uitgesteld werd naar uiterlijk 25 augustus! Eenmaal dit termijn verstreken, kreeg ik een mail dat de kleding niet meer leverbaar was en dat ik tegemoet gekomen werd met een tegoedbon!
Gereageerd op 25-8 dat dit absoluut niet akkoord is en ik mijn geld terug eis, helaas tot op heden geen reactie noch geen geld.

Wanneer ik mijn geld terug heb.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

Bericht van Mode-Statements

2 maanden geleden - Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je een klacht hebt over mode-statements. Kan je ons via de whatsapp service (0623685773) jouw ordernummer toesturen o.v.v. klacht.nl? Dan lossen wij jouw klacht z.s.m. op! Met vriendelijke groeten, Mode-Statements www.mode-statements.com info@mode-statements.com Follow @ FB Follow @ IG BTW: NL856805579.B01 KvK: 67042104

Bericht van Mode-Statements

2 maanden geleden -

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 05 oktober 2018 om 17:10 geantwoord

Beste Wendy,

Onlangs heb je bij ons een klacht geplaatst via klacht.nl. We zien dat er een oplossing is geboden per e-mail, wij zullen de klacht daarom afsluiten.

Mocht je toch nog vragen opaanmerkingen hebben neem dan even contact met ons op!

Onze excuses voor de late afhandeling!

Met vriendelijke groeten,
Mode-Statements

www.mode-statements.com
info@mode-statements.com

Follow @ FB
Follow @ IG

BTW: NL856805579.B01
KvK: 67042104

Alle klachten die gemeld zijn door Wenvde