Klacht: Geen klantenservice, geen service

op 17 mei 2020 over Schipholtickets.nl‎ in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tickets geboekt voor 29 mei vanuit Zuid Afrika met tussenstop in Cairo. Mijn eerste vlucht is nu geannuleerd maar de 2e laten ze doorgaan? Geen enkel bericht over de corona situatie, alles lijkt geautomatiseerd. Geen mogelijkheid om contact op te nemen.

Gewenste Oplossing:

Als ik het geld voor mijn terugreis terugkrijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schipholtickets.nl‎

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schipholtickets.nl‎ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RoosVerkerk