Klacht: Geen kaartjes en nog steeds niet mijn geld retour ontvangen

op 17 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

In januari 2012 heb ik voor een vrijgezellenfeest 9 veldkaarten voor het concert van Guus Meeuwis van 9 juni besteld en betaals. Een bedrag van maar €785,50. Op vrijdag 1 juni kwam er een mailtje dat Ticketloket de kaartejes niet haed ontvangen en dus ook niet aan mij door zou kunnen leveren. Meteen heb ik aangegeven dat ik dan mijn geld retour wilde ontvangen en wel per direct. De reactie van Ticketloket is een standaard mail dat er binnen 30 dagen het geled retourneerd zal worden. Inmiddels is het 17 juli 2012 en ik heb nog steeds mijn geld niet terug gekregen. Ook andere emails die ik verstuurd heb, worden beantwoord met een standaard mail dat er binnen 2 tot 3 werkdagen het geld terug gestort wordt. Helaas heeft dit nog steeds niet opgeleverd dat ik mijn zuurverdiende geld terug heb mogen ontvangen. Ik ben er nu klaar mee en ga aangifte doen bij de politie en schakel mijn rechtsbijstandverzekering in.

Per direct mijn geld terug + de rente die ik nu misgelopen heb.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 17:52 geantwoord

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ticketloket.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Blopje