Klacht: Geen kaarten gehad, wel betaald.

op 09 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben kaarten besteld voor Guus Meeuwis bij Ticketlocket, dit hebeben we betaald en bevestiging ontvangen. Een week voorafgaand aan het concert een mail ontvangen dat ze geen kaarten voor ons hebben. Wel een andere optie gekregen maar hier gingen we niet mee akkoord omdat we hier nog geld voor bij moesten leggen. We hebben direct op de mail geantwoord dat dit niet is wat we willen en dat we ons geld dan terug willen en niet gaan. Tot op heden niets meer vernomen. We wilen een antwoord van Ticketlocket zodat dat we ons geld retour ontvangen!

Gewenste Oplossing:

Het geld zo snel mogelijk teruggestort krijgen! (€187,75)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 17:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Shrll