Klacht: Geen kaarten geen geld terug!

op 13 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in januari kaarten besteld voor guus meeuwis. 1 week van te voren kreeg ik bericht dat ze het niet konden bestellen maar evt een ander optie hadden. Ik wilde dat niet en vroeg mijn geld terug wat ik had overgemaakt. (logisch verhaal).
Nadien heb ik niets meer vernomen. Ik heb wel 100 keer gemaild hoe dit nou zit en krijg automatische mails terug dat ze het nakijken en 2 of 3 werkdagen gaat duren en ik hoor niets meer daarna. Het zijn criminelen!! Oplichters praktijken! Maar ik laat het er niet bij zitten!!! Kan slecht tegen onrecht!

Gewenste Oplossing:

Geld terug!!! Met evt vergoeding voor gemaakte kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 17:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Rogier83