Klacht: Geen kaarten en geen geld terug gekregen

op 02 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Wij hebben in januari 2012 2 kaarten voor het concert van Andre Rieu op 22 juni 2012 besteld. Op 14 juni krijgen we bericht dat de kaarten niet geleverd kunnen worden, en wij kunnen kiezen voor kaarten op een andere dag of annulatie met geld terug. Wij kiezen voor de annulatie. Kort daarop krijgen we bericht dat het volledige bedrag terug gestort zal worden. Echter hebben wij nooit iets betaald gekregen, en wordt er nietr meer gereageerd op onze mail.

Ticketloket heeft weer beloofd het geld terug te boeken, maar dat hebben ze al eerder gedaan en wij hebben nog steeds niets terug ontvangen. Zelfs geen excuus dat ze onze concertavond hebben vergald !!Wij verwachten op zn minst dat ze per direct het geld terugstorten !!

Het volledige bedrag terug op onze rekening.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 04 juli 2012 om 23:08 geantwoord

Inmiddels is er contact geweest met de klant om de klacht op te lossen

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ticketloket.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door WalterE