Klacht: Geen kaarten en geen geld terug

op 05 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben in januari 2012 2 kaarten voor het concert van Andre Rieu op 22 juni 2012 besteld. Op 14 juni krijgen we bericht dat de kaarten niet geleverd kunnen worden, en wij kunnen kiezen voor kaarten op een andere dag of annulatie met geld terug. Wij kiezen voor de annulatie. Kort daarop krijgen we bericht dat het volledige bedrag terug gestort zal worden. Echter hebben wij nooit iets betaald gekregen, en wordt er nietr meer gereageerd op onze mail.

Ticketloket heeft weer beloofd het geld terug te boeken, maar dat hebben ze al eerder gedaan en wij hebben nog steeds niets terug ontvangen. Zelfs geen excuus dat ze onze concertavond hebben vergald !!Wij verwachten op zn minst dat ze per direct het geld terugstorten !!

Gewenste Oplossing:

Per direct ons geld terug en excuus dat ze onze concertavond hebben vergald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 17:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door WalterE