Klacht: Geen juiste produkt ontvangen en klantenservice slecht bereikbaar

op 27 december 2017 over Logitech in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op 20-12 2017 bij Logitech earpads besteld en betaald voor de H800. Kreeg per UPS koerier verkeerd product binnen: USB kabel. Heb hierop geprobeerd per mail dit duidelijk te maken echter wordt gestuurd naar customer service: en uiteindelijk via de website van kastje naar de muur gestuurd. Ik wil USB kabel terug sturen en de earpads in ontvangst hebben

Gewenste Oplossing:

Ben tevreden als ik weet hoe ik USN kabel terug kan sturen en zo snel mogelijk de earpads in bezit heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Logitech

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Logitech nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Richard Marteau