Klacht: Geen internet en tv op glasvezel

Phily1974 op 06 december 2021 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Onlangs ben ik overgestapt naat tmobile glasvezel.
Tv en internet aangevraagd wat al niet soeple verliep
na 1 maand klapt mijn internet er uit en heb ik meer dan 5 dagen mijn mobiel als hotspot hartsikke leuk maar ik kon niks met mijn mobiel.
Probleem kabel losgeschoten in de kast die aan de straat staat.
afgelopen vrijdag klapt deze er weer uit onlongs heb ik een server er op aangesloten en van uit dat punt werken er mensen met en op die server.
vandaag kreeg ik een bericht van Guidion die de monteurs aanstuurd.De afspraak is dat ze 3 januarie kunnen komen.
Ik werk via mijn glasvezel mijn vrouw en kinderen doen hun ding.
Ik wil graag dat ze mijn internet morgen fixen of een g4 modem met simkaart geven, het verlies dat ik heb heb geleden met mijn werkzaamheden wil ik ook vergoed zien en kunnen ze dat niet wil ik dat ze mijn tmobile thuis contract per omgaande ontbinden maandelijkese betalingen terug betalen. ik ga niet betalen voor iets wat ik niet krijg. ik gooi die troep nog liever in een doos en dan gooi ik de doos de tmobile winkel in.

binnen 48 uur mijn internet gefixed of een g4 modem met simkaart jaar gratis tv en internet.
Of Contract ontbinding terug gave van mijn maandelijkse betalingen vergoeding van mijn geleden verlies. a 1400 euro per week

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Phily1974