Klacht: geen internet en televisie omdat bos incasso niet op tijd handeld

op 08 juni 2016 over Bos Incasso in de categorie Incassobureaus

ik zit nu al 2 maanden achter bos incasso en tele 2 omdat ik geen internet en televisie heb. Ik heb alle bewijslast dat ik op tijd aan bos incasso betaald heb. ik heb mijn afschriften etc allemaal. Ik heb op 25-4-2016 120 euro betaald want ik moest voor 6-5-2016 120 euro betaald hebben om niet afgesloten te worden. Ik ben de afspraak nagekomen maar zit nu al vanaf 6-5-2016 zonder internet en televisie. ik heb al uren aan te telefoon gezeten met bos en tele2 maar tot heden nog niet opgelost. Dit is niet normaal en ga dan zeker ook vervolgstappen maken. bij bos incasso heb ik op 29-4-2016 gesproken met mevrouw de jong en die gaf aan dat er niks meer openstond en ik de stopbrief per post zou ontvangen. helaas nooit iets ontvangen. op 30-5-2016 opnieuw contact gehad maar nu met dhr. Pool en die gaf mij aan dat de stopbrief op 18-5-2016 is verstuurd naar mijn postadres en tele2 . weer niets ontvangen. gisteren 7-6-2016 contact met tele 2 gehad en hun hebben ook niets ontvangen.

als ik deze week uiterlijk weer internet heb. ik wil mijn overgemaakt geldbedrag teruggestort krijgen zodat ik het zelf aan tele 2 kan overmaken om de boel te versnellen want bos doet niks!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bos Incasso

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bos Incasso nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bos Incasso in behandeling genomen

Bericht van Bos Incasso

1 jaar geleden - Geachte heer/ mevrouw, Naar aanleiding van uw opmerking zullen wij u een schriftelijke reactie toesturen. Vertrouwende u hierbij voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Hoogachtend, Bos Incasso

Alle klachten die gemeld zijn door diasdullois