Klacht: geen inloggen

op 18 mei 2016 over ABP in de categorie Pensioenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABP over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ABP in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABP een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABP

Heeft op 19 mei 2016 om 10:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jo,

Erg vervelend dat het je niet is gelukt om in te loggen in MijnABP. Mag ik vragen waarom je niet kunt inloggen? Welke melding krijg je?
Ik heb je persoonlijke MijnABP getest en kan geen blokkade of storing zien.
Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Judith - Webcare ABP

Alle klachten die gemeld zijn door jo.baumans