Klacht: geen informatie over uitbetaling

op 18 augustus 2017 over Voogd & Voogd in de categorie Verzekering

op 5 juli is mijn geparkeerde auto door iemand total loss gereden. Deze persoon is verzekerd bij Voogd&Voogd. De expert heeft een bedrag voorgesteld maar tot op de dag van vandaag heb ik nog niets van Voogd&Voogd ontvangen. Ik bel ongeveer 2 keer per week op en telkens word ik met een kluitje het riet in gestuurd. Men beweert nog verdere informatie nodig te hebben terwijl de schuldvraag buiten discussie staat. Als ik vraag welke informatie men nodig heeft dan mag men dit mij niet vertellen. Onbegrijpelijk en zeer onbevredigend. Ik voel me totaal niet serieus genomen.

Graag wil ik fatsoenlijk te woord gestaan worden,serieus genomen worden en dat Voogd&Voogd tot uitbetaling overgaat op zeer korte termijn.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Voogd & Voogd over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Voogd & Voogd in behandeling genomen

Bericht van Voogd & Voogd

3 maanden geleden - Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en laten u zo spoedig mogelijk meer weten over de afhandeling hiervan. Met vriendelijke groet, Voogd & Voogd Verzekeringen

Alle klachten die gemeld zijn door mzijlstra