Klacht: geen incasso bedrag

op 02 juli 2012 over Meetic.nl in de categorie Datingsites

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Meetic.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meetic.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meetic.nl

Heeft op 04 juli 2012 om 14:45 geantwoord

Beste kirstenfrancis,

ik begrijp uit uw bericht dat u niet bekend bent met Meetic en dat er onterecht geld van uw rekening is geïncasseerd wat u graag teruggestort wilt zien.

Graag wil ik u eerst informeren over het feit dat Meetic het moederbedrijf is waar de websites Lexa en Lexamore onder vallen. Uit uw gegevens blijkt dat u een actief profiel heeft op onze Lexa website. U bent bij Lexa op 15-03-2012 een 3 maanden Full Membership aangegaan. U bent bij betaling van dit membership akkoord gegaan met een automatische verlenging en u heeft deze niet tijdig zelf geannuleerd waardoor er op 14-06-2012 een bedrag van 12,95 Euro van uw rekening is geïncasseerd. Aangezien u akkoord bent gegaan met deze automatische verlenging, kan ik niet ingaan op uw verzoek tot restitutie. Echter heb ik wel de volgende verlenging voor u geannuleerd, zodat er verder geen afschrijvingen meer zullen plaatsvinden en uw membership per 15/07/2012 zal eindigen.

Meer informatie over onze automatische verlenging kunt u terugvinden in artikel 4.2. van onze algemene voorwaarden.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog andere vragen en of opmerkingen heeft kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Christine

Meetic Team

Alle klachten die gemeld zijn door kirstenfrancis