Klacht: Geen huur terug gave

op 17 augustus 2017 over Havensteder in de categorie Woningcorporaties

Goedemiddag heb na 29 jaar wonen in het huis van Havensteder ( nooit geen klachten gedaan of zoiets) per februari mijn huur voor 30 juni opgezegd . De man die de controle zou doen kon alleen 30 juni . Maar nu komt het ik zelf heb leukemie en kan dus niet zoveel doen en met een verhuizing moet toch veel gebeuren . Dus mijn man moest alleen de vloerbedekking van de trap halen het laminaat en ondervloer er uit enz. enz.Nu waren er vrienden van ons die ons konden helpen verhuizen mits ik dit op 13 juni ging doen anders kon het niet. Dat hebben wij met beide handen aangepakt en vergeten de opzegging van 30 juni naar 15 juni te doen. Wel de man van de nacontrole verwittigd die kwam de 14 juni. Wij zijn 15 juni om 8.00 in de morgen vertrokken en om 9,00 stonden er al mensen van havensteder in onze woning .Dus ik vind dus ook dat wij recht hebben op een halve maand huur terug. Is dat zo gek. Havensteder heb het ook eerder in de verkoop kunnen zetten Afz E, van Straten Haak

Áls wij een halve maand huur terug hebben ontvangen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Havensteder

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Havensteder nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door beauty3