Klacht: Geen hulp bij gaslek

op 03 augustus 2016 over Nederwoon in de categorie Woningcorporaties

Sinds twee maanden is er in mijn keuken een gaslek geconstateerd. Als de gasleiding naar het fornuis toe dicht is, is er gelukkig tot nu toe nog niks aan de hand, maar ik vind dit een gevaarlijke situatie.
Bijna wekelijks contact gehad met NEderwoon service in het begin, maar telkens zou ik worden teruggebeld, wat niet is gebeurd!!
Een paar keer ook te horen gekregen dat de vraag bij de verhuurbaas ligt, maar die heb ik inmiddels zelf gesproken en die heeft allang gezegd dat er naar gekeken moet worden.
Ik vind dit een belachelijke situatie en zal dit ook bij meer media al aankaarten. Hier moet toch snel wat aan gebeuren!

Wanneer ein-de-lijk het gaslek verholpen zal worden... Of in ieder geval, dat hoort gewoon te gebeuren. Tevreden zal ik niet snel meer zijn over Nederwoon.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nederwoon

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nederwoon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Terugkrijgenbemiddelingskosten.nl

8 maanden geleden - Beste Astrid, Heb je toevallig ook hoge bemiddelingskosten betaald voor jouw woning? In dit geval kunnen de kosten teruggevorderd worden van Nederwoon. Voor meer informatie kun je terecht op onze website. Met vriendelijke groet, Yaël Hoogvliets Eigenaar Terugkrijgenbemiddelingskosten.nl

Alle klachten die gemeld zijn door astridrijckaert