Klacht: Geen hulp

op 14 september 2016 over Stadsbank Oost Nederland in de categorie Banken

10jaar bij stadsbank,mocht geen schuld aflossen,volgends stadsbank mag je geen schuldeiser voorrang geven,je bediend alle of niemang.
1 keer mocht ik tot nu WSNP aanvraagen,maar een schuld is fraude van Almelo,kan aantoonen dat het een verkeerde oordeel was,ingewikkeld verhaal,rechter liet me niet eens uitspreken,wijkcoach was mee aanwezig,hielp niks,nu word ik van de ziekenfonds menzis kapott beslagt.
Over 2 manden kan ik me huur niet meer betalen en word dakloos,mijn ziekenfonds zegt dat ik een achterstand heb van meer dan 6 manden,stadsbank zegt,hier rekeningsafschriften,we hebben over gemaakt,menzis zegt nee niks ontvangen,dus deurwaarder,zorgtoeslag weg,beslagvrije voet 0 euro,een moet voor basis nu 125euro betalen.
Ik zie niet goed,hoe men mij heeft verder geholpen?
Kijk,het is niet ,dat ik niet wil werken,maar mijn akzent ,mijn leeftijd,mijn geen opleiding,mijn ziekte,COPD,levert geen voordelen op de werkmaarkt in.
Ik heb gewoon hulp nodig.
Dus,ik vroeg via stadsbank,bewindvoerdering aan,de mevr van den Broek meende,beter schuldhulpmaatjes,dat is nu ook weer 4 weken geleden. Ik heb geen bus of beldegoed,en soms geen adem om ergens heen te gaan na te vragen etc..
Ik wil eigentlijk allleen maar weten ,waarom is dat zo? Waarom word ik in een schuld gehouden en die jog vergroot en mij de mogelijkheid genome het zelfst op te lossen? Waarom mocht ik in 10jaar tijd geen schuld aflossen,geen enkel verdoemde cent.mijn sculd ging ook van 40000gulden ,gewoon na 40000euro,ik heb schuldeiser op me schuldenlijst staan,die ken ik niet eens.
Hoe kan dat? En als ik vraag ,kreeg ik gewoon visite van een deurwaarder?
Met veek vragen en geen aantworten groetende
Yvonne van den Hazel

Als ik antworten heb

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stadsbank Oost Nederland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stadsbank Oost Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne123456789