Klacht: Geen grijsdekkinf

op 13 februari 2018 over Schwarzkopf in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schwarzkopf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schwarzkopf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schwarzkopf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schwarzkopf

Heeft op 14 februari 2018 om 12:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Ozbek,

Allereerst onze excuses voor de negatieve ervaring dat u heeft ervaren.

Wij hebben u een e-mail gestuurd via info.cosmetics@henkel.com. Wij vragen u vriendelijk om alle vragen te beantwoorden, zodat wij uw dossier kunnen vervolledigen alsook een gepaste antwoord/advies kunnen aanbieden.

Wij danken u alvast voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Henkel Beauty Care

Alle klachten die gemeld zijn door Hulyam