Klacht: Geen gids ontvangen voor week 27 en 28

op 02 juli 2017 over Mikrogids in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mikrogids

Heeft op 03 juli 2017 om 13:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Aarsen,

Vervelend dat u geen Mikro Gids heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Uw klacht geven wij door aan PostNL, aan wie de bezorging is uitbesteed. U ontvangt uw nagezonden Mikro Gids uiterlijk op dinsdag voor 18.00 uur.

Graag laten we u weten dat we tijdens de zomermaanden een dubbele editie van Mikro Gids versturen. Dit betekent dat edities 24/25, 26/27, 28/29, 30/31, 32/33 en 34/35 dubbele gidsen zijn en dus programmering bevatten voor 2 weken. In de zomer kijken we gemiddeld minder tv. Minder tv, meer overzicht. Wel zo handig.

Op donderdag voor 18.00 uur hoort u de dubbele editie in huis te hebben. Mocht dit niet het geval zijn - wat wij niet hopen - geef dit dan na donderdag 18.00 uur kosteloos door via de Abonneeservice of telefonisch via 0900-9009031 (24 uur per dag en € 0,35 per gesprek). Houd hiervoor uw abonneenummer 7348982 bij de hand. Op deze manier heeft u de gids het snelst in huis!

Wij gaan ervan uit u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog veel lees- en kijkplezier toe.

Met vriendelijke groet,

Karin
Klant Contact Centrum Mikro Gids

Alle klachten die gemeld zijn door thaarsen