Klacht: Geen gids ontvangen voor week 27 en 28

op 02 juli 2017 over Mikrogids in de categorie Magazines

Geen gids ontvangen voor week 27 en 28

Alsnog de gids ontvangen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mikrogids

Heeft op 03 juli 2017 om 13:33 geantwoord

Geachte mevrouw Aarsen,

Vervelend dat u geen Mikro Gids heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Uw klacht geven wij door aan PostNL, aan wie de bezorging is uitbesteed. U ontvangt uw nagezonden Mikro Gids uiterlijk op dinsdag voor 18.00 uur.

Graag laten we u weten dat we tijdens de zomermaanden een dubbele editie van Mikro Gids versturen. Dit betekent dat edities 24/25, 26/27, 28/29, 30/31, 32/33 en 34/35 dubbele gidsen zijn en dus programmering bevatten voor 2 weken. In de zomer kijken we gemiddeld minder tv. Minder tv, meer overzicht. Wel zo handig.

Op donderdag voor 18.00 uur hoort u de dubbele editie in huis te hebben. Mocht dit niet het geval zijn - wat wij niet hopen - geef dit dan na donderdag 18.00 uur kosteloos door via de Abonneeservice of telefonisch via 0900-9009031 (24 uur per dag en € 0,35 per gesprek). Houd hiervoor uw abonneenummer 7348982 bij de hand. Op deze manier heeft u de gids het snelst in huis!

Wij gaan ervan uit u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog veel lees- en kijkplezier toe.

Karin
Klant Contact Centrum Mikro Gids

Alle klachten die gemeld zijn door thaarsen