Klacht: geen gids ontvangen

op 17 april 2020 over Mikrogids in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben onze gids niet ontvangen

Gewenste Oplossing:

gids leveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mikrogids

Heeft op 21 april 2020 om 15:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Van der Veen,

Vervelend dat u geen Mikro Gids heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Uw klacht hebben wij doorgegeven aan PostNL, aan wie de bezorging is uitbesteed. U ontvangt uw nagezonden Mikro Gids uiterlijk op dinsdag voor 18.00 uur.

Samen met PostNL zullen wij uw klacht zorgvuldig onderzoeken en zo nodig actie ondernemen. Mocht het toch nog eens gebeuren, dan horen wij dit graag zo snel mogelijk. U kunt uw bezorgklacht 24 uur per dag doorgeven via 0900-9009031 (u betaalt de gebruikelijke belkosten). Houd hiervoor uw abonneenummer bij de hand.
Op deze manier heeft u de gids het snelst in huis.

Heeft u nog vragen? Veel informatie vindt u op www.mikrogids.nlservice
Maar u kunt ons natuurlijk ook bellen op 035-6726880 tijdens werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur. Wij helpen u graag verder.

Met vriendelijke groet,

Monique
Klant Contact Centrum Mikro Gids

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]