Klacht: Geen gids ontvangen

op 06 mei 2017 over Mikrogids in de categorie Magazines

Naar mijn mening ontvang ik te vaak geen gids. Misschien kunt u dat in uw bestand nakijken

Als ik elke week mij gids ontvang

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mikrogids

Heeft op 08 mei 2017 om 14:29 geantwoord

Geachte mevrouw Knaap,

Vervelend dat u geen Mikro Gids heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Uw klacht geven wij door aan PostNL, aan wie de bezorging is uitbesteed. We zien in onze administratie dat u inmiddels een bezorgklacht bij ons kenbaar heeft gemaakt. U ontvangt uw nagezonden Mikro Gids uiterlijk op dinsdag voor 18.00 uur.

U laat weten dat u uw gids al vaker niet heeft gekregen. Volgens onze gegevens is dit uw tweede bezorgklacht van 2017. In 2016 is de gids ook twee keer niet bezorgd.

Vriendelijk vragen wij u het iedere keer te melden wanneer u de gids niet of te laat ontvangt. Wanneer u binnen korte tijd drie maal een bezorgklacht doorgeeft, start PostNL een extra bezorgonderzoek. Gedurende drie weken controleert PostNL of Mikro Gids correct wordt aangeleverd aan het distributie-centrum en of uw gids in deze periode tijdig aan u wordt bezorgd. Mocht uit zo'n onderzoek een onregelmatigheid naar voren komen stellen we u hiervan op de hoogte. Wij doen er alles aan om de bezorging naar wens te laten verlopen.

Op donderdag voor 18.00 uur hoort u de gids voor de nieuwe week in huis te hebben. Mocht dit weer een keer niet het geval zijn - wat wij niet hopen - geef dit dan na donderdag 18.00 uur kosteloos door via het Contactformulier of telefonisch via 0900-9009031 (24 uur per dag en € 0,35 per gesprek). U kunt de klacht tot maandag 17.00 uur in de lopende week indienen. Houd hiervoor uw abonneenummer (7506885) en postcode bij de hand. Op deze manier heeft u de gids het snelst in huis!

Wij gaan ervan uit dat onze uitleg u meer duidelijkheid heeft gegeven en hopen dat u nog lang met plezier uw Mikro Gids blijft lezen.

Karin te Kloese

Alle klachten die gemeld zijn door Alfredxd